Jemmon Foe


Wat deed u vanamiddag?
april 30, 2008, 8:13 pm
Filed under: presidium

Ik schilde 25 kg patatten in mijn eentje.

(Dit is nog maar de helft van de schillen).

En wat deed u?

8 reacties so far
Plaats een reactie

Zo’n grote honger? :p

Ik zat gewoon in de les gistermiddag.

Reactie door priegelaar

Werken :)

Reactie door werkmens

Werken aan mijn thesis. En voor wat zoveel aardappelen? Een feestje?

Reactie door Coudie

De aardappelen waren voor een ongeloofelijke voorraad aardappelsalade voor de barbecue voor deze middag.

Reactie door lucie

Ook een weer voor een BBQ… Ik hoop dat jullie beter weer hebben dan hier. Regen =s Valt met pijpestelen uit de lucht =s

Reactie door greetepeteet

Ik was beter af! Kocht net een puntzak frieten op de kermis en werd bediend door Stefan, die meedeed aan ‘man voor Phaedra’

Reactie door zeezicht

Ik ben naar een eerste communie gegaan. En twas ree tof.

Reactie door Sam

genoten met het sjoeke van een verdiend dagje vrijaf… en die patatjes opgegeten achteraf natuurlijk :)

Reactie door Knijntje




Geef een reactie

