Jemmon Foe


Meirondjes
mei 7, 2008, 7:08 pm
Filed under: Uncategorized

Uit het niets 4 kilometer lopen. Ik vind het een hele prestatie. Proficiat voor mezelve.

Het was vandaag meirondjes van Wina. Daarbij wordt elk jaar (bv. derde bach informatica) aangespoord om een half uur rondjes te komen lopen op de piste. Het jaar dat na 4 woensdagen het meeste rondjes heeft, mag volgend jaar een gratis vat geven in onze bar.

Omdat sport altijd goed is voor het lichaam besloot ik mee te doen, heel op het gemak, maar met het doel om dat half uur niet te stoppen. Ik ben daar in geslaagd, en ben dus heel fier op mezelf, want het voorbije jaar heb ik voor de rest nog niet veel sport gedaan.

Maar natuurlijk waren er een aantal mensen die het weer moesten vergallen. Ze hadden besloten om met een paar man af te komen naar de piste, maar omdat ze te lui waren om te lopen hebben ze een half uurtje gewandeld. Ok, goe gevonden, en als je met genoeg afkomt kan het nog goed zijn dat je het vat wint. Maar begint dan niet met het uitlachen van de mensen die wél aan het lopen zijn, want dat is gewoon kinderachtig. Want ja, ik loop debiel, en ja, ik adem luid, maar ik loop tenminste. En dat kan van jullie niet gezegd worden. Puh!

Nu nog een goeie loopshort kopen, want de mijne begint te schuren, en dat doet pijn.

1 reactie so far
Plaats een reactie

Niks van aantrekken, je doet het tenminste!

Reactie door janhenckens




Geef een reactie

