Jemmon Foe


Nekka nacht
mei 11, 2008, 11:08 pm
Filed under: Uncategorized

Daarjuist, voor het slapengaan, nog wat rondgezapt en terecht gekomen op de heruitzending van Nekka nacht.  Dit Vlaamse liedjesspectakel met dit jaar Bart Peeters als centrale gast wist mij ongeloofelijk te charmeren.  Ik ben een ongeloofelijke fan van Bart zijn laatste CD, en als hij dan voor een vol sportpaleis “Liefde is alles” brengt, dan heb ik er ongeloofelijk spijt van dat ik dit niet allemaal live heb kunnen meemaken.  Want Bart is een hyperactief en zot springkonijn die elke zaal waar hij speelt in vuur en vlam zet.

Ik zie het nog voor mij, een paar maanden terug vroeg mama aan mij: “Zeg, de tickets van Nekka nacht staan online, zou’t ge daar niet eens naartoe gaan?”.  Ik heb toen niet afwijkend geantwoord, maar het was zoiets als “ik moet het eens bezien”.  Niet dus.  Als ge dan Raymond van het Groenewoud het sportpaleis in vuur en vlam ziet zetten met ‘Liefde voor muziek‘, of dat iedereen begint te springen op ‘I’m in to folk‘, van vervloek ik mijn besluitloosheid.  Ik zeg het al een tijdje tegen mezelf, dat als ik graag naar een concert wil gaan, dat ik direct 2 tickets moet bestellen, in plaats van eerst uit te zoeken wie meegaat en hoe ik er ga geraken.  Want tegen dan is de zaal natuurlijk al uitverkocht.

Maar volgende keer, dan ga ik.

1 reactie so far
Plaats een reactie

Ik heb dat enkele dagen geleden ook tegen mezelf gezegd. Eerst twee tickets kopen en dan een ‘slachtoffer’ zoeken.

Reactie door priegelaar




Geef een reactie

