Jemmon Foe


jongens en mooie meisjes
mei 14, 2008, 12:11 am
Filed under: Uncategorized

Jongens kijken graag naar mooie meisjes. De meeste dan toch. En meestal zullen ze de eerste zijn om het toe te geven. Jongens bevoordelen ook mooie meisjes. Maar ik weet niet of ze dat zo direct zullen toegeven.

Als meisje in een jongensrichting heb ik het gevoel dat ik mij toch net dat tikkeltje meer mag permitteren, dat jongens wat meer van mijn stoten door de vingers zien omdat ik een (mooi) meisje ben. Als een maat uit mijn richting twee uur naast mij zit om mij te helpen met een probleem ben ik hem daar heel dankbaar om. Maar een heel klein stemmetje in mij vraagt zich toch af in hoeverre mijn korte short er voor iets tussen zit.

Ik wil nooit afhankelijk worden van mijn uiterlijk, en ik zal zeker nooit ingaan op oneervolle voorstellen.  Maar ik vind wel dat je je troeven mag uitspelen zolang je ze maar niet uitbuit. Dus als jongens het leuk vinden om mij te helpen omdat ik een meisje ben, dan zal ik die hulp met veel plezier aanvaarden.

Disclaimer: ijdelheid is een van de zeven hoofdzonden, en ik ben mij daar wel bewust van. Daarmee dat ik dit hier post en niet rondvertel, het moest mij gewoon van het hart. Mijn ijdelheid beperkt zicht tot een gezonde dosis, en ik zou niet willen dat mensen anders denken.

4 reacties so far
Plaats een reactie

Groot gelijk :) ik kan me serieus kwaad maken als ze denken dat ik minder kan/ben/weet gewoon omdat ik een vrouw ben, maar af en toe speel ik het ook wel uit om geholpen te worden hoor…en net daarom zijn wij het sterke geslacht ;)

Reactie door Nashje

Er zijn ook genoeg jongens die naar jongens kijken. ;)

Reactie door Lucifer

Beste Lucie,

Het klopt dat er in informatica een paar hopeloze gevallen zitten, maar als het aanbod beperkt is zakken de criteria. In het bezit zijn van 2 X chromosonen kan dan al voldoende zijn.

Laat de fantasie daarom niet naar je hoofd stijgen, niet alleen komt het zeer onsympathiek over, op de duur ga je het zelf nog geloven ook.

En het laatste wat de wereld nodig heeft is weer een omhooggevallen vat ego…

Reactie door Anon

Beste Anon,
Ik besef best dat deze post omhooggevallen overkomt, vandaar de disclaimer. Ik besef ook maar al te goed dat het geen prestatie is om een meisje te zijn en daardoor meer gedaan te krijgen. Maar soms vraag ik mij soms af of jongens iets doen omdat ik een vriendin ben, of omdat ik een meisje ben, vandaar deze post. Ik hoop dat de mensen die mij irl kennen wel zullen bevestigen dat ik geen omhooggevallen bitch ben.
Toch bedankt voor je eerlijke reactie.

Reactie door Lucie




Geef een reactie

