Jemmon Foe


blogmeet
mei 16, 2008, 11:11 am
Filed under: Uncategorized

Van de ene ‘blogosfeer-activiteit’ naar de andere:

Allemaal snel inschrijven zou ik zeggen!

3 reacties so far
Plaats een reactie

Jammer maar helaas, op een zaterdagavond komt dat echt niet gelegen, en al zeker niet vlak voor de examens, en al zeker niet aan de andere kant van Belgiƫ :D Anders zou ik zeker proberen te komen maar ja.

Reactie door Greet

En dan te bedenken dat we jou zo hebben moeten overtuigen om naar die eerste blogdrink te komen :D

Reactie door Lime

Zaterdagavonden… dan bevind ik mij niet in Leuven. Ik zou niet eens durven afkomen denk ik, allemaal mensen die mij niet kennen maar waar ik de blog van lees…

Reactie door Yannick




Geef een reactie

