Jemmon Foe


blok
mei 22, 2008, 11:39 am
Filed under: Uncategorized

Ik zal toch nog 2 dagen deftig vakantie moeten nemen voor dat ik kan beginnen blokken. Want ik ben nu al op. Snotneus, zere keel, vermoeidheid, lichtschuw, slecht slapen,… En het zal er niet op beteren, want het zal vannacht waarschijnlijk nachtje doordoen zijn wegens deadline van ons bachelorproject morgen om 16u.

Dus als ik er op de blogmeet er als een zombie uitzie: ge weet van wat het komt!

3 reacties so far
Plaats een reactie

Ach, we zijn dat intussen al gewoon he, dat jij eruit ziet als een zombie.

Graptje he. Rust op tijd maar wat uit. Dutjes zijn zeer effectief! ;)

Reactie door Kathleen

Zolang je maar komt naar die blogmeet!

Reactie door Lime

Troost u, ik zal er ook als een zombie uitzien.

Reactie door yab




Geef een reactie

