Jemmon Foe


The beauty’s and the nerds
mei 27, 2008, 8:50 am
Filed under: Blogroll, feestje

Afgelopen zaterdag was het blogmeet in Leuven. Daar heb ik een fantastische avond gehad en veel nieuwe mensen leren kennen, dus sorry als ik iemand vergeet. Zo babbelde ik met:

  • Joke, de lieve psychologe die niet constant profielen vormt, maar wel graag zou leren schreeuwen
  • WebsterMc, de jongeheer die google u teruggeeft wanneer je “mijn lief” intikt
  • Lime, die niet te huur was, maar wel verdacht veel reclamestickers op haar had plakken
  • Kathleen, die voor een keer niet hyperactief was
  • Boskabout, die, integenstelling tot zijn naam doet vermoeden, heel groot is
  • Ntone, die het beu is om de vriend te zijn waarbij meisjes komen uithuilen als een macho hen gedumpt heeft
  • Filip, de man die zijn armspieren trainde door flitsen vast te houden
  • Manuel, diegene die van iedereen (willen of niet) schone portretten heeft gemaakt
  • Dries, die naast Carlsberg ook mijn lichaam aanbood
  • Daphne, een lief meisje die zegt wat ze denkt (en dat is niet mis!)
  • Twinkeltje, die beter bij kat3 zou horen omdat haar naam daar beter bij past
  • Vuur, die speciaal vanuit gent afgekomen was en schone schoentjes aanhad
  • Yab, die weer haar fantastische 22-jarige zelve was
  • Stew, die geheime camera’s in de moete hadden verstopt

We babbelden over jenna jameson, hulpgeleide honden, facebook, sex, beauty and the nerd, school, reclame, twitter, verkopen, blauwtjes, jobs, my-space-angles, kat3, afterparty’s, de liefde en nog zoveel meer.
Wie er niet was, die had pech!

3 reacties so far
Plaats een reactie

[…] minute of fame voor (vrnl): stew, yab, ntone, lime, lucie, kathleen en vuur. Filed under: Video   |   Tags: 2008, blogmeet, de moete, […]

Pingback door Blogmeet Leuven 2008 « Herman Horsten blog

Welke blog is nu eigenlijk de jouwe? (Zodat ik die in mijn feedreader kan zetten hé.)

Reactie door Joke

Dees is nu de mijn blog geworden, de ouden (webstekske) is afgeschreven.

Reactie door Lucie




Geef een reactie

