Jemmon Foe


after-party
juni 5, 2008, 12:07 am
Filed under: Uncategorized

Gisteren was echt een vreselijke dag voor mijn studies. Ik was een hele middag bezig geweest met mijn nieuw kot, en tegen dat ik deftig achter mijn bureau zat was het 10 uur. ’s Avonds ja. Ik maakte mij klaar voor een marathontje van 4 uur goe doorblokken, tot plots mijn gsm “kukelekuuuuu!” zegt (want ja, dat doet mijn gsm bij een sms). Berichtje van Koen. Of ik toch geen Carlsberg kwam drinken tussen het blokken door. Ik sms terug dat dat niet gaat, want ik had nog niet geblokt. Toen kreeg ik telefoon. Twas Ntone.

Hoe hij het gedaan heeft weet ik niet meer, maar 10 minuutjes later zat ik op mijn fiets richting geheime locatie, nl. huize Yab en Dries.

Toen ik daar toekwam en mijn fiets mooi naast de deur geplaceerd had, bleek dat mijn sleutel krom was. Geen probleem, dan zetten we die wel weer recht. En toen had ik 2 stukken sleutel. Niet goed. Gelukkig wou Ntone mij achteraf wel een lift naar huis geven.

Eenmaal op het appartement werd ik hartelijk begroet door voorgenoemden en boskabout en Bruno. Ik heb Carlsberg gedronken (die verdacht veel naar pina colada smaakte), veel gebabbeld over informatica, landingsbanen en eenden in een serverkelder, lekkere aardbeitjes gegeten en geld tussen mijn cursus gestoempt gekregen voor een nieuw fietsslot (bedankt, maar dat hoefde écht niet!).

Goed thuisgekomen, en dan veel te lange, maar inspirerende filmpjes beginnen kijken bij Lilith. Daarna in mijn bedje gekropen met het voornemen om vandaag meer te doen. En zo gebeurde.

6 reacties so far
Plaats een reactie

Nu moet ge wel een mooi slot kopen he ;)

Reactie door werkmens

[…] de avond hebben we (lees: Ntone) Lucie nog kunnen overtuigen om toch af te komen, al koste het toch nog enige moeite om haar te […]

Pingback door Werkmens » Blogmeet afterparty

En bij de volgende meet gaan we er allemaal ozne naam opschrijven, als sponsors!

You are easy :p

ma gelukkig was je leuk gezelschap!! :d

Reactie door ntone

Ja, je bent toch wel gemakkelijk over te halen naar the dark side. ;-)

Reactie door yab

Wisely use the force, you must! :-)

Reactie door boskabout

hehe, afleidingen zijn idd. zo aanlokkelijk als ge saaie materie zit te leren…
*zuucht* wijsbegeerte >.<

Reactie door Stijn




Geef een reactie

