Jemmon Foe


Jim kot deluxe
juni 5, 2008, 7:24 pm
Filed under: Uncategorized

Jim geeft aan 3 studenten volgend jaar een jaar lang gratis superdeluxe kot. Het zou in het centrum van Leuven liggen en allerhande multimediasnufjes bevatten. Het zou goed zijn voor lichaam en geest en allerlei fantastische extra’s voor studenten bevatten. Een addertje onder het gras (door hen aangeprijsd als een extra): je speelt de hoofdrol in een van hun nieuwe tv-programma’s.

Ik vind dat elke week een half uurtje met je kop op televisie komen een kleine prijs is voor een jaar gratis kot. Maar de vraag is natuurlijk of het maar een half uurtje is. Misschien is het zoiets als Big Brother, dat is toch niets voor mij. Maar moesten ze de camera’s enkel in de woonkamer en de keuken zetten, zou ik daar geen probleem mee hebben. Het is nu niet dat ik zoveel wereldschokkende dingen doe of zeg.

Misschien moet ik mij toch inschrijven. Heb ik iets te doen in augustus.

Oja, ik heb het reglement erop nagelezen, en er staat nergens iets van meedoen aan een televisieprogramma. Er staat eigenlijk niet veel in het reglement, behalve de gebruikelijke dingen. Er staat wel in dat deelnemers geen negatieve reclame mogen maken, maar dit is niet negatief zeker?

Edit: ik heb me toch maar ingeschreven. De kans dat ik dat kot effectief win is heel klein, maar daar doe ik het dan ook niet voor (ik heb al een kot, remember). Misschien krijg ik leuke opdrachtjes, leer ik leuke mensen kennen, wie weet. We zien wel. En als ik geen zin meer heb kan ik mij altijd terugtrekken.

6 reacties so far
Plaats een reactie

Heb je geblokt vandaag? :-)

Reactie door ntone

Als je wint, mag ik wel eens naar die multimediasnufjes komen kijken eh? :D

Reactie door Yannick

Ik heb me ook ingeschreve ! Ik vraag me ook af wat de wedstrijd echt inhoudt want daar doen ze nogal vaag over , maar ik heb nog geen kot en niets te doen in augustus , dus waarom niet (buite dat ik mezelf misschien wel compleet belachelijk kan make )

Reactie door A.

[…] ziet zo’n luxekot wel zitten. Lees ook het artikel in het Nieuwsblad. Stem of voeg toe aan […]

Pingback door Win het strafste kot in Leuven

suc6 é !!

Reactie door pauline grossen

Hej.
Fijn dat je wat aandacht besteedt aan onze stunt van het jaar en geen nood hoor, je hoeft niet bang te zijn dat het een Big Brother verhaal wordt. Het programma waar de finalisten aan deelnemen is namelijk de weg naar de finale met allerlei opdrachten. Dat daar nog niets in het reglement over staat is niet zo verwonderlijk want dit regelement is enkel van toepassing op dit gedeelte van de wedstrijd..de inschrijving. Eens je zeker bij de finalisten bent komt daar natuurlijk het tv-verhaal bij.
In elk geval ben ik heeeeel blij dat je je hebt ingeschreven en ik kan je alleen maar heel veel succes toewensen.

Groetjes

Pieter-Jan
JIM Marketing

Reactie door Pieter-Jan




Geef een reactie

