Jemmon Foe


examens
juni 9, 2008, 2:47 pm
Filed under: Uncategorized

Als het hier stil is, is het omwille van dit!  Woensdag beginnen we eraan, en dan zal het 2 weken lang doorsjezen zijn!

Als ik het overleef, hoor je me terug tegen eind juni! (of vroeger als ik inspiratie heb).

PS: kan er mij iemand uitleggen hoe je een flickr foto toevoegt aan een blogpost?  Alle, ik slaag er niet in om dat API Endpoint juist te krijgen.

10 reacties so far
Plaats een reactie

Het gemakkelijkste is met html. Je kopieert de link van de foto die je wil (staat onderaan als je klikt op “all sizes”) en zet hem tussen de aanhalingstekens in de volgende code:

/img src=””\

/ vervangen door en het is in de sakosh.

Reactie door Mirthe

In hemelsnaam, dat ding geeft zelfs geen “kleiner dan” en groter dan weer…

Dus: die eerste slash vervang je door het teken voor “kleiner dan”, de tweede door “groter dan”.

Reactie door Mirthe

Alvast veel succes. Nogal een stapeltje seg!

Reactie door fILLE

Het is normaal dat dat niet van den eerste keer lukt, ik heb dat ook verschillende keren op verschillende dagen moeten proberen. Ineens aanvaardt hij het dan wel, en dan is het in orde :)

Reactie door Greet

ik doe altijd gewoon ‘copy image source’ op flickr, en dan zoals Mirthe al zei:

Reactie door janhenckens

helemaal vergeten, ik gebruik deze ook wel
http://wordpress.org/extend/plugins/wp-flickr/
wel handig

Reactie door janhenckens

Euhm, veel succes met uw examens eh! :-) Hoe was’t vandaag?

Reactie door boskabout

Uiteraard ook nog veel succes!

en ook: uw link als ge reacties achterlaat, verwijst nog naar uw oude blog. It’s but that you know it he ;-)

Reactie door Jonas

veel succes en re: ja zo mogen ze z-in feite mijn slaapkamer ook schilderen, maar die gevel zie ik gelukkgi vanop mijn terras ;-)

Reactie door jeronimo

Succes!

Reactie door Goya




Geef een reactie

