Jemmon Foe


Mika
juni 17, 2008, 6:05 pm
Filed under: Uncategorized

Hoe somber of verdrietig ik soms ben, Mika (opgepast, muziek*) kan mij altijd weer opfleuren. Koptelefoon op, volume vollen bak, en dan maar meebrullen. Of de boxen aanzetten, en zot door mijn kamer huppelen. De rest van mijn kot hier verklaart mij gek, maar ik word er wel ongeloofelijk happy van. En ik vind heel zijn CD “Life in cartoon motion” schitterend, maar dit blijft toch mijn favoriete clip:

En die zijn tekeningetjes zijn ook zo cool…

*Ik vind dat zelf dus verschrikkelijk als een site spontaan muziek begint te spelen, ik kan mij inbeelden dat dat op het werk nog ambetanter is.

6 reacties so far
Plaats een reactie

Ik kan er ook naar blijven kijken:-) schitterend gewoon! ik zie al uit naar z’n volgende cd!

Reactie door Daylah

Ahja, nog vergeten, hij heeft ook wel een schoon totje natuurlijk :d

Reactie door Daylah

huppel huppel :)

Reactie door Twinkeltje

K’heb hetzelfde met Relax, take it easy.
Instant-Lach :)

Reactie door janhenckens

ja ik heb dat ook met Mika ! vooral relax … take it ea-easyyyyy :-)

Reactie door pauline grossen

Mika is top! Zijn optreden op Werchter gezien en ik begin nog te glimlachen als ik eraan terugdenk!

Reactie door Sine Metu




Geef een reactie

