Jemmon Foe


Tien
juni 17, 2008, 11:26 am
Filed under: Uncategorized

Van overal en nergens:

  • 10 jaar geleden was ik nog (tamelijk) klein en naïef
  • 10 maanden geleden zat ik in mijn torenkamertje keihard te blokken aan mijn zware tweede zit.
  • 10 weken geleden keek ik uit naar mijn driedaagse skitrip.
  • 10 dagen geleden zijn we met 3 zussen, 1 broer en de mama het stad gaan onveilig maken.
  • 10 uur geleden was ik in dromenland.
  • 10 minuten geleden was ik zelfstudiemodules voor religie aan het invullen.
  • Binnen 10 minuten zet ik mij buiten met mijn boekje religie.
  • Binnen 10 uur ben ik hopelijk aan het eind van dat boekje.
  • Binnen 10 dagen gaan we feestje bouwen op het einde van de examens.
  • Binnen 10 weken ben ik hopelijk aan het trekken door Europa.
  • Binnen 10 maanden zit ik in Spanje!
  • Binnen 10 jaar zal ik hopelijk nog altijd mijn eigen leven leiden.

Waar agenda’s allemaal niet goed voor zijn…

1 reactie so far
Plaats een reactie

idd, handig zo’n agenda. Kon ik wss best gebruiken bij het invullen van dit stokje.. Op gegeven momenten moest ik toch wel eens ferm nadenken :D
Btw, ook Erasmus voor jou mss?

Reactie door byeline




Geef een reactie

