Jemmon Foe


Firefox 3
juni 18, 2008, 8:52 pm
Filed under: Uncategorized

Eerste indruk: ander design, strakker, nog geen oordeel.  Van nieuwe coole functies heb ik er nog geneen ontdekt, en mijn coole plugin om verschillende linken in tabbladen te openen door er een kaderke rond te tekenen werkt niet meer.  Eerste en veel te voorbarige conclusie is dus: veel vant zelfste maar zonder coole plugin.

11 reacties so far
Plaats een reactie

welke plugin was dat? klinkt wel handig, als het ooit weer werkt natuurlijk :-)

Reactie door Daylah

Coole functies: er is er geen enkele echt cool, vind ik precies… De Awesomebar is voorlopig redelijk vervelend, maar hij is sneller en beter met zijn geheugen. Het belangrijkste is dat men favo addons nog steeds werken :)

Ik open mijn links in een apart tabblad door er met men scrollwieltje op te klikken (of ctrl+klik). Dat werkt wel enkel link per link, maar is wel sneller dan rechtsklik -> nieuw tabblad

Reactie door Yannick

Ik zoek al een tijdje naar de FF-plugin die je toelaat om met je cursor over een link te gaan, en die dan in een klein kadertje toont waar je nartoe zou gaan als je erop klikt.
Erg handig als je iets wilt opzoeken (spaart je veel tabs uit).

Probleem is dat ik het nog niet gevonden heb voor FF 3.

Reactie door Stijn

Grootste verbetering is de laad snelheid van het programma op zich en de snelheid van de parsing van websites, soms tot 3x sneller, dat vind ik wel al de moeite. Probeer GMail maar eens te openen in FF2 of FF3.

Reactie door Simon

@Stijn: Hang eens met je muis boven een link en kijk een in de FF statusbar onderaan je scherm… daar staat de link.

Reactie door Simon

@Simon, het gaat niet over de link, de plug-in opende een klein kadertje naast je cursor met daarin de pagina waar je heen zou gaan als je klikt.

Reactie door Stijn

@Stijn: zoek je niet dit? http://www.snap.com/about/shotsdownload.php Een Firefox-addon die doet wat er op deze blog met sommige links gebeurt.

Reactie door Yannick

Ik gebruikte add-art om alle reclameboodschappen in kunst om te zetten, en snap-links om links in een tabblad te openen. Ik ken de truc van de middelste muisknop, maar ik werk meestal met mijn touchpad, en dan gaat dat niet.

Reactie door Lucie

ja, die zocht ik, bedankt Yannick!

Reactie door Stijn

P.S. @lucie: ctrl + klikken werkt ook hoor =)

Reactie door Stijn

Het is er alleen maar op vooruit gegaan vind ik. Ik gebruik sowieso niet zoveel add-ons, dus van compatibiliteitsproblemen heb ik weinig last eigenlijk. Alle jammer dat ze niets aan het geheugengebruik gedaan hebben.

Reactie door werkmens




Geef een reactie

