Jemmon Foe


vriendinnen en vriendjes
juni 21, 2008, 11:52 pm
Filed under: Uncategorized

Eén uur ’s nachts, en geen enkele meisje online om mijn jongensproblemen* mee te bespreken**.  Frustrerend, want ik had graag eens gewoon goed gezeverd en gelachen over de jongens.

Elk meisje heeft wel iemand nodig om mee te zeveren over de jongens, maar die positie in mijn leven wordt voor de moment precies alleen maar door interims ingevuld.  Personen die de job willen invullen in mijn leven moeten aan het volgende profiel voldoen:

  • Het moet een meisje zijn die zelf ook op mannen valt
  • Ze moet al wat gelukte en mislukte relaties achter de rug hebben om uit ervaring te kunnen spreken
  • Ze mag niet in een relatie zitten die al jaren duurt, om daarover om de 5 minuten te zuchten “hoe graag ze hem wel ziet”
  • Ze moet ook op zoek zijn naar de juiste man in haar leven, of weten hoe het voelt
  • Een gelijkaardige leeftijd is niet noodzakelijk maar mooi meegenomen
  • Ze moet durven wat plagen en stoute praat verkopen
  • Ze moet discreet kunnen zijn over wat ik vertel, maar het ook op de juiste momenten tegen de juiste momenten weten te vertellen, om mij zo misschien wel een voorzetje te geven
  • Ze moet hetzelfde motto hebben ivm jongens, nl. veel ervaring voor ge trouwt kan zeker geen kwaad, maar laat de juisten daarvoor/daardoor niet lopen
  • Mannen mogen ook appliceren als ze graag girly girly jongenspraat doen

Voel geen nood om te solliciteren, ik zoek zelf wel het juiste meisje of de juiste homo uit :).

*Niets serieus, gewoon wat raad vragen.  Helaas geen jongen gekust deze week, unlike some people  ;)
**Eigenlijk geen enkel meisje online, behalve 1 of 2 waar ik al zeker een jaar niet meer mee gebabbeld heb.

11 reacties so far
Plaats een reactie

“unlike some people” -> subtiele stek daar :D

Aan je eerste criterium voldoe ik niet 100% (ben niet exclusief in jongens geïnteresseerd) dus ‘k zal maar zeker niet solliciteren, hah :D

Reactie door Greet

héhé, mijn girltalkvriendinnetje gaat maandenlang aan de andere kant van de wereld zitten. Ben eens benieuwd wat dat gaat geven! Interims welkom :p

Reactie door Twinkeltje

Wahahahaha “unlike some people”. Hmmm… op wie zou dat nu toch slaan vraag ik me af? :P

Maar je weet mij en Kato wonen als je eens wil zeveren over jongens of over andere dingen des levens. ;)

Reactie door Kathleen

Ik ben altijd te vinden voor girly girly talk :p
Met ervaring, zowel korte als lange relaties, goeie en slechte, ben op zoek naar de juiste vrouw, discreet, al wa je wilt…

maar i don’t have boobs, and do have a penis :(

Reactie door ntone

Ik ken het probleem :-) Mijn beste vriendinnen zitten in vaste relaties, dus die vatten dat allemaal zo goed niet meer…

Reactie door Daylah

Alles komt goed! Of dat nu een jongen of een meisje moet zijn waartegen je al die dingen vertelt, maakt eigenlijk niet zoveel uit heb ik deze week mogen ontdekken.

Reactie door knijntje

:) ik heb ook een tijdje zonder dergelijke vriendin gezeten, maar het is toch leuk als er weer iemand is om al je mannenproblemen aan voor te leggen

Reactie door Nashje

Ik denk dat ik ook wel voldoe. Vooral heel veel mislukte relaties achter de rug :) – Ahjaa, want als ze allemaal gelukt waren, was ik geen single hee ;)
Alleszins: anytime! Heb je mijn msn adres?

Reactie door niets.dan.vuur

Lol vuur, als ze allemaal gelukt waren had je nu een groot probleem!

Reactie door Greet

Criterium 1. FAIL.

Reactie door lamazone

Hehe, ik heb zo’n gesprekjes gehad met een vriend, die op zijn beurt ook tegen mij aan’t zeveren was. Heb hem zelfs tips gegeven hoe hij een meisje moet versieren. Gevolg: meneer heeft het op mij toegepast :-) Meer dan gekus is er gelukkig niet van gekomen. He knows way too much over mijn gedagdroom enzo ;-)

Reactie door Evita




Geef een reactie

