Jemmon Foe


Laatste
juni 28, 2008, 12:06 am
Filed under: Uncategorized

Het is weer de tijd van laatste dingen.  Sommige voorgoed, sommige voor 3 maand, sommige erg, sommige minder.  Maar het maakt een mens wel sentimenteel .

  • Laatste examen afgelegd vandaag (eerder opluchting dan sentiment)
  • Laatste dagen op kot
  • Laatste dagen met kotgenootjes, die ik weliswaar wel nog zal zien, maar het is toch anders
  • Laatste keer met jaargenootjes die hun master ergens anders gaan doen
  • Hopelijk laatste keer bachelorexamens
  • Voor de laatste keer kot leeghalen
  • Voor de laatste keer babbelen met de gasten waar je goed mee overeenkomt, maar die je niet goed genoeg kent om volgend jaar mee af te spreken als ze al werken.
  • Voor de laatste keer uw loko-vriendjes zien, die je volgend jaar waarschijnlijk om dezelfde reden ook niet meer zult horen.

Maar eigenlijk is het ook een tijd van vernieuwing.  De oude huid afschudden en nieuwe avonturen tegemoet gaan:

  • Voor de eerste keer geen verplichtingen alla presidiumweek of -werk
  • Eerste keer in mijn nieuw kot, en voor de eerste keer geen residentie
  • Voor de eerste keer eerste zit (hopelijk, hopelijk, hopelijk!)
  • Voor de eerste keer de voer afvaren met een zelfgemaakt vlot
  • Voor de eerste keer zotte zotte reisplannen

Het is een tijd van met melancholie terugkijken op wat je nu afsluit, en met veel nieuwsgierigheid kijken naar de toekomst. Het meest hartzeer heb ik van het afscheid van mijn 2 buurjongens, die ik dolgraag zag, maar waarvan ik vrees dat onze relatie toch zal veranderen nu ik niet meer met hen op kot zit.

Maar waar ik een tijdje geleden nog aan twijfelde, maar nu niet meer: het is niet omdat ik aan een nieuw tijdperk in mijn leven begin, dat ik mijn vriendjes van het vorige zal kwijt zijn.  Sommige helaas wel, zo gaat dat in het leven, maar “de goei” zullen blijven.

En nu stoppen voor ik nog begin te wenen :)

1 reactie so far
Plaats een reactie

Dit loko geval geraak je anders toch niet kwijt hoor! Hoewel ik je toch ga missen op de plan sjarels want wie moet er nu zo lang met mij op de dansvloer staan? :)

Reactie door Kally




Geef een reactie

