Jemmon Foe


hoi
juli 14, 2008, 9:08 pm
Filed under: Uncategorized

Nee, ik ben niet dood, alleen vreet een vakantiejob al mijn krachten op.  Ik werk in een bar in een zeilclub in Heist, en het is heel leuk, maar om te zeggen dat ik er veel straffe verhalen over kan vertellen is er misschien over.  Door al die mensen bezig te zien begint het natuurlijk te kriebelen om zelf weer aan watersporten te doen.

Veel plannen voor reizen zijn er nog niet, want een vreselijke ziekte heeft mij geveld: tweede zit.  Al mijn dromen direct doorprikt, maar hey, ik laat mij niet doen, dan reizen we maar in september.

Keep posted, ik kan niet beloven dat er hier binnenkort iets zinnigs op verschijnt, maar deze blog is zeker niet opgegeven!

5 reacties so far
Plaats een reactie

aah aan de kust :-) ik ging ook veel surfen deze zomer maar ja het weer é …. en tijd … en .. maar allé wie weet zie ik je daar eens :-)

Reactie door pauline grossen

Welke vakken opnieuw? filo ? :)

Reactie door F!

Aan zee zitten is toch ook een beetje op reis gaan =).
Nuja, veel succes met je tweede zit, je bent absoluut niet de enige =)

Reactie door Stijn

daarna moest ik zo een hele bus balsem gebruiken :-) ;-) niet te doen !! bedankt voor je reactie é !!
dada

Reactie door pauline grossen

dat was in heist denk ik , recht tegenover de terrace beach :p

Reactie door pauline grossen




Geef een reactie

