Jemmon Foe


vakantie!
augustus 7, 2008, 12:05 pm
Filed under: Uncategorized

Ik heb deze vakantie al elke dag iets nuttigs gedaan, en ik heb het gevoel dat ik heel het schooljaar niets nuttigs heb gedaan.

Het begon met de vakantiejob.  Een maand werken in een zeilclub aan zee, heel leuk, maar wel zwaar.  De zeldzame vakantiedagen werden zo goed mogelijk opgevuld met slapen, spelen met nichtjes en naar de Gentse Feesten gaan.  Het was niet evident, want ik kende daar niemand toen ik daar toekwam, maar in een maand tijd heb ik toch de grote meerderheid van de mensen daar leren kennen, en de laatste avond was daardoor echt het beste feestje daar voor mij.

Ik ben nu al een weekske thuis, maar ook hier blijf ik mij nuttig bezighouden.  Helpen met mama in de tuin, oude tafeltjes van oma afschuren en schilderen, kamer opruimen en mijn halve kleerkast doneren aan een goed doel, …

Twee dingen heb ik gedaan zonder er eeuwen over na te denken, en ik hoop dat ik er geen spijt van ga krijgen.
Het eerste was gisteren naar de kapper gaan, en de kapster volledig ‘carte blanche’ geven, en terug thuiskomen met een ongeloofelijk korte coupe.  Ik ben er nog niet uit of ik het mooi vind, maar het is alleszins niet lelijk.
Het tweede was een reis boeken naar Marokko.  Ik wou deze vakantie echt op reis, en ik ben eens gaan horen bij Joker wat ze nog hadden van reizen de laatste 2 weken van september.  Deze reis sprak me direct aan, ik weet niet waarom.  Na wat twijfelen en uitzoeken heb ik de reis vandaag geboekt.  Ik vind het heel spijtig dat ik de eerste week van het academiejaar ga missen, maar anderzijds, niets kan op tegen zo’n reis.  Alle, dat hoop ik toch :)

Nu nog een paar dagen nuttig bezig blijven, en maandag begin ik dan te blokken.  Veel te vroeg waarschijnlijk (heb niet veel herexamens, en ze zijn mooi gespreid) maar dan dan ik wel eens een dag verlof nemen als ik daar zin in heb.  Laten we hopen dat het allemaal goed afloopt!

3 reacties so far
Plaats een reactie

Ik wil ne foto van het haar :d

Reactie door ntone

Ja! Foto!

Geniet van je reisje en veel succes met de herexamens :)

Reactie door Greet

[…] vakantie! […]

Pingback door reis « Jemmon Foe




Geef een reactie

