Jemmon Foe


vriendschap
september 2, 2008, 9:31 pm
Filed under: Uncategorized

Ik wou dat ik aan al mijn echte vrienden op dit moment kon zeggen: dank je dat je bestaat.  Bedankt voor te zijn wie je bent, en bedankt om mij in je leven toe te laten.  Want ik weet het, ik ben wel eens een hyperkinetisch wicht dat veel aandacht nodig heeft, maar toch vind ik het straf dat je het met mij uithoudt.

Maar als ik dat op een postkaartje zou schrijven en naar al mijn vriendjes versturen, ik denk dat ze mij doorverwijzen naar de zelfmoordhulplijn.  Of ze zouden me op zijn minst eens raar bekijken.  Zo’n dingen doe je nu eenmaal niet.  Maar toch, of ik nu morgen doodga of over 80 jaar, ik wil dat mijn vrienden weten dat ik ze graag zie, dat ze veel voor mij betekenen.  Ze maken een groot deel uit in het “happy life” dat ik nu leef.

Ik hoop dat ze het weten.  Ook zonder postkaartje.

4 reacties so far
Plaats een reactie

Ge zijt gewoon een toffe, dus zo moeilijk kan het niet zijn om het met u uit te houden =).

Reactie door Stijn

stuur toch maar dat kaartje zou ik zeggen ;-)

Reactie door jero

Pak ze eens goed vast als je ze volgende keer tegenkomt ;)

Reactie door MetalArend

Het kan geen kwaad dat af en toe aan je vrienden te zeggen: hoe raar/melig het ook klinkt, dat is altijd fijn om te horen. Zou jij het niet leuk vinden moest iemand je zeggen dat ze blij zijn dat je er bent? :)

Reactie door Lime




Geef een reactie

