Jemmon Foe


Mijn vakantie in een notendopje*
september 5, 2008, 7:46 pm
Filed under: Uncategorized

De vakantie is bijna aan zijn eind.  Hoe het geweest is tot nu toe in het kort:

  • 1 maand vakantiejob: leuk maar zwaar
  • 1 week en half thuis: uitrusten en chillen, schilderen en opruimen, het grote kappersbezoek
  • 1 week thuis blokken: niet veel van gekomen
  • 1 week en half leuven: intrekken in nieuw kot.  Blokken en examens afleggen, 1 goed, 1 slecht
  • 3 dagen thuis: verder schilderen aan tuinhuis en dagbezoek van Diksmuide en omgeving
  • 3 daagjes zeilen: huisje, vrienden, drank, zeilboot, zon en een beetje wind.  Kan niet foutlopen.
  • 1 week Leuven: ’s morgens taalles Spaans, ’s namiddags (poging tot) blokken.

Maar de vakantie is nog niet gedaan.  Hoe het nog wordt in het kort:

  • Morgenochtend: examen.  Allemaal duimen jongens!
  • Morgenmiddag: grote familiereünie.  Ik verwacht grote spaanse ondervraging en veel getater over de zwangerschap van mijn nicht.
  • Zondag: helpen met mamie met organiseren van bezoek van de minister aan haar werk.  Weet er ook niet veel van.
  • Volgende week ’s morgens: taalles spaans.  Leuke jongen uit de les proberen beter te leren kennen, zelfs al vertrekt ie daarna op Erasmus.
  • Volgende week ’s middags: vakken kiezen, kot kuisen, zwemmen, spaans blokken, feesten, slapen, leuke jongen?…
  • Laatste week vakantie: avondje met internationale studenten, cantus, eerste eenwielerles, blogbbq en misschien nog een daguitstapje of 2.

U ziet, de droom van een grote reis is niet uitgekomen, maar die leggen we gewoon te slapen voor volgend jaar.  Ik ben teleurgesteld, maar niet ongelukkig.  Integendeel, ben heel gelukkig, en dat is niet alleen door die knappe jongen in de les.  Ik heb wat toeristje in eigen land gespeeld, en genoten van overal waar ik kwam, alles wat ik zag en elke leuke ontmoeting.

Niet op reis gaan betekent ook een spaarpotje, en dus meer mogelijkheden om mijn weekends op te vullen met citytrips eenmaal ik in Spanje zit.  Ik zie het ongeloofelijk zitten.

Voorlopig dus nog 2 vrije dagen, als mensen mij willen rondleiden in hun thuisstad dan kom ik met veel plezier af!

*De titel was beter geweest: mijn vakantie in een notendopje en ongeloofelijk veel foute zinsconstructies

3 reacties so far
Plaats een reactie

hoe is het gegaan met je examen ?
goe ?
xxx

Reactie door pauline grossen

Hoe is het met die jongen gegaan?
x

Reactie door glimps

Beste blogger! Ik zie dat je veel interesse in reizen hebt. Ik wil je graag uitnodigen op TravelBoards, een nieuw, internationaal reisforum voor Europa. Na registratie kan je je blog url in je profiel zetten zodat je link onder elke forum bericht verschijnt. Ik hoop je snel te mogen verwelkomen!

Reactie door lowlander




Geef een reactie

