Jemmon Foe


Award
september 11, 2008, 8:59 pm
Filed under: Uncategorized

Ik kreeg (alweer een heel tijdje geleden) een award van Ntone en Yab voor mijn blog.  En omdat ik niet als een ondankbaar wicht wil overkomen is het minste dat ik kan doen hen daarvoor eens bedanken.  Ik blog nu reeds 2 jaar, en het is altijd leuk om te horen dat mensen je blog graag lezen.
Daarom zou ik die complimentjes graag doorspelen aan volgende blogs die ik heel graag lees:

  • Lime: Waarschijnlijk de eerste blog die ik las, en die ik nu nog altijd met heel veel plezier lees.  Met luchtige verhaaltjes en literaire epistels die telkens leuk om lezen zijn.  Ook de eerste blogster die ik irl leerde kennen.
  • Flora: Ik heb haar leren kennen (net als vele anderen) door haar Bward, en haar korte luchtige stukjes zijn telkens anders, maar super om te lezen.
  • kleintje: Zo klein is ze nu ook weer niet, maar tekenen dat kan ze wel.  Een luchtige comic die vaak een glimlach op mijn gezicht brengt.  Ik blijf wachten op “the daily return of Kleintje!”
  • Volle petrol: Een blog waar zelden iets verschijnt, maar als er iets nieuw te lezen valt is het altijd wel goed.  Liefdesverhalen die je doen zweven, heel precies geschreven zonder toch maar iets los te laten over de ware identiteit van de schrijfster.  Dat is kunnen!
  • Vuur: Een ferme madam met een eigen huis en een fantastisch schrijftalent.  Zij verdient een betaalde column!
  • zinloos: Als ik soms strijk lig bij het lezen van een blog, dan is het wel bij de heer Coltrui.  Hij kan het dagdagelijkse leven met zoveel fantasie beschrijven dat ik nooit wegzap bij het zien van zijn soms lange teksten.
  • sponzen ridder: Stond al een tijdje in mijn blogreader tegen dat ik hem echt ontdekt heb.  Mijn favoriete postjes zijn de grappige uitspraken.

Natuurlijk volg ik nog vele andere blogs met veel plezier die ik allemaan een pluim zou willen geven, maar dat zou ons te ver brengen.
Ik heb via mijn blog ook al fantastische mensen leren kennen, zij krijgen binnenkort een plaatsje in mijn blogroll.  Flemen en mouwfrotten kan nu al beginnen.

Ps: Ik kreeg er nog eentje van Jan, juij!

6 reacties so far
Plaats een reactie

meuk dat je zo een award hebt gekregen !
knuffels

Reactie door pauline grossen

oeps : leuk :-) wou ik zeggen :-) ;-)

Reactie door pauline grossen

nog eentje om te volgen

Reactie door treiner

Danku, danku, danku!

Reactie door Flora Fleempaard

Hehe ik lees jou ook heel graag al laat ik niet vaak sporen van appreciatie achter.
En ik zal wat meer pogen schrijven… :-)

Reactie door volle petrol

Er is er nog eentje onderweg, met vertraging wel, ik moet die post gewoon eens afmaken

Reactie door Jan




Geef een reactie

