Jemmon Foe


Economische crisis?
oktober 11, 2008, 11:46 pm
Filed under: Uncategorized

Ook hier zijn de centjes op.  Al ligt dat meer aan het begin van het academiejaar dan aan de economische crisis.  Ik voorspel het volgende: tegen kerstmis zal die economische crisis al veel minder erg zijn.  Want de beste manier om de economie vooruit te helpen is geld uitgeven.  En dat hebben we dan ook gedaan vandaag.

Het was prachtig weer en ik had zowieso nog schoenen nodig, dus mama en ik zijn de stad ingetrokken.  En we waren duidelijk niet de enigsten.  De winkelstraten van Brugge zaten overvol.  Nadat we schoenen gevonden hadden zijn we nog eens een van mijn favoriete winkeltjes binnengestapt.  Daar hebben ze altijd veel kleurrijke en originele kleren voor grote (en kleine) menskens.  En ja, ook vandaag was het weer prijs.  Het was moeilijk om te kiezen, maar uiteindelijk zijn we naar huis gegaan met 2 kleedjes (voor in de winter met botten), een schoon paars t-shirt en een oranje panty.  Dan heb ik mij gerept naar het schoonheidsinstituut, en nu zit ik hier volledig in het nieuw.    Nu heb ik nog zin om de bijpassende handtas te kopen.  Must resist temptation…

Geef een reactie so far
Plaats een reactie



Geef een reactie

