Jemmon Foe


herfstwandeling
oktober 20, 2008, 10:22 pm
Filed under: Uncategorized

De zondagmiddag.  Nog een dagje lui in de zetel liggen, of mee gaan wandelen met de tantes?  Dat was het dilemma waar ik zondagmorgen mee opstond.  Ik heb uiteindelijk beslist om de eenwieler mee te nemen en samen met de mamie tantes oppikken en richting Brussel rijden.  Daar suggereerde mijn nonkel om richting Tervuren te rijden, naar het Afrikamuseum.  Onderweg nog mijn oudste neef opgepikt met als gevolg dat ik in de koffer vloog.  De tunnels van Brussel door de achterruit van een break, het is eens iets anders.

Eenmaal geradbraakt aan het Afrikamuseum aangekomen vonden we het veel te mooi weer om binnen te gaan, en zijn we in het park gaan wandelen.  En we waren niet alleen.  Het park liep vol met jonge gezinnetjes, scoutsgroepen en koppeltjes die kwamen genieten van de prachtige herfstkleuren en het (laatste) zonnetje.  Wat kuieren, wat kletsen, wat fietsen, meer moet een mens niet hebben op een zondagmiddag.

Ik heb ook een aantal foto’s getrokken en ik denk erover om een of meerdere in te sturen in een kleine fotowedstrijd.  Alle commentaar is dus welkom binnenkort op mijn flickr.

Geef een reactie so far
Plaats een reactie



Geef een reactie

