Jemmon Foe


De seut en de macho
november 4, 2008, 12:08 am
Filed under: Uncategorized

Ik kan u alvast in primeur vertellen dat er binnenkort een variant van “beaty and the nerd” op tv zal komen.  Want wat hing er op onze campus?

Gezocht: geniale vrouwen
Voor een gloednieuw programma zijn VTM en Eyeworks op zoek naar geniale vrouwen!

Het briefje zag er bekend uit.  En bij nadere inspectie bleek het gewoon hetzelfde briefje te zijn als vorig jaar, maar hadden ze alle “mannen” veranderd door “vrouwen”.  Dussss…

Ben jij iemand die altijd achter de computer of met je neus in de boeken zit?  Heb je ondanks je uitzonderlijke intelligentie soms een beetje gebrek aan zelfvertrouwen en wil je werk maken van je sociale vaardigheden?  Ben je tussen 18 en 30 jaar en verdien jij wel eens een luxevakantie op een exotische locatie?  Grijp dan nu je kans, want soms komen dromen uit!  Schrijf je in door te mailen naar casting@eyeworks.tv

Of het zal aanslaan, daar heb ik mijn twijfels bij.  Want door mijn studies zit ik tussen de wetenschappers en burgerlijk ingenieurs, de mensen die al snel als “nerds” zouden bestempeld worden.  Ik ken dan ook een aantal jongens die een goeie kandidaat zouden zijn voor “beauty and the nerd”.  Maar meisjes?  Ik kan geen enkel meisje bedenken dat ik voor dat programma zou inschrijven.  Ook zouden mannen veel meer visueel ingesteld zijn, en zouden zij het dus niet erg vinden om met domme blondjes om te gaan, maar zouden geniale vrouwen zich niet willen verlagen tot babbelen met domme macho’s, en dan al zeker niet op tv.

Het wordt afwachten dus, maar eens dit programma op tv komt, dan zal ik het zeker volgen!

4 reacties so far
Plaats een reactie

Was dat niet hetzelfde briefje als dat we gevonden hebben tijdens die blogmeet in de moete? Of was dat nog de mannelijke variant? Anders doe ze er wel heel lang over om potentiële kandidates te vinden. Ach ja, geniale vrouwen gebruiken dan ook hun hersenen en schrijven zich niet zomaar in. :P

Reactie door Kathleen

Erg geniaal waren die mannen van beaty en de nerd ook weer niet …

Nu ja, als er iemand mee doet die ik ken overweeg ik het misschien om ernaar te kijken.

Reactie door Stijn

haha ben benieuwd :-)
groetjes

Reactie door pauline grossen

@Kathleen: het was hetzelfde briefje, alleen elk woord “man” vervangen door “vrouw”.

Misschien moeten ze eens gaan zoeken op de ggd?

Reactie door lucie




Geef een reactie

