Jemmon Foe


De laatste loodjes
januari 28, 2009, 9:00 pm
Filed under: Uncategorized

De laatste loodjes zijn het zwaarst.  En ik kan het weten.  Want ik heb niet alleen de laatste loodjes van mijn examens, maar ook de laatste loodjes van mijn Erasmus.  Mijn energie is op, maar ik zie het zitten.  Het laatste vak gaat vlot vooruit, en mijn todo-lijstje is bijna afgewerkt.

Morgen nog een meeting met een prof ivm mijn thesis, nog wat mensen bezoeken.  Vrijdag dan examen afleggen en afscheidsfeestje bouwen.  Zaterdag uitslapen en blogbecue.  Zondag dan kot leeghalen en grootouders bezoeken.  Maandag valies maken, en dinsdag vertrekken!  U ziet, geen seconde meer over in mijn laatste dagen hier in België.  Slapen doe ik daar wel.

Het doet toch raar, zo “doehoei” zeggen zoals anders, maar weten dat je elkaar 5 maand of langer niet meer zult zien.  Wat ik denk ik nog het meest van allemaal ga missen zijn de mensen die je zo “per toeval” tegenkomt.  Mensen waar je niet mee afspreekt of chat, maar die je zo af en toe tegenkomt in het studentenleven en waar je super mee overeenkomt.  Want van mijn vrienden zal ik zowieso wel iets horen in die 5 maand, van hen niet.

Nu, ik heb eigenlijk geen tijd om melig te doen, ik moet blokken!  Ik zie jullie wel allemaal op de blogbecue! (genoeg reclame zo antoon?)

9 reacties so far
Plaats een reactie

Ik wou dat ik in je plaats was :-) Mijn erasmus dagen lopen ten einde, morgen het laatste examen, zondag naar huis…

Veel plezier ginder (het zal niet mankeren)

Reactie door Daylah

Veel succes de laatst loodjes naar de zee te dragen!

Reactie door Jeroen

tot zaterdag :)

Reactie door Manuel

Hoe herkenbaar!!!! Ik kom hier zeker nog eens lezen hoor!

Reactie door Coltrui

Geloof me, je periode in Spanje gaat vlugger voorbij zijn als je denkt/wilt. Mag ‘k vragen waar juist je gaat studeren?

Reactie door hivernale

Ik ga naar San Sebastian, in het noorden van Spanje, dicht bij Bilbao.

Reactie door Lucie

Lol @ Coltrui :D

Reactie door Greet

Probeer vooral veel te bloggen ginder, dat is extra leuk voor de thuisblijvers.

Reactie door Inge

en valt het een beetje mee tot nu toe ??

Reactie door pauline grossen




Geef een reactie

