Jemmon Foe


update
februari 15, 2009, 12:33 am
Filed under: Uncategorized

Als single zijnde doe ik niet mee aan Valentijn.  Maar als ik dan toch iets moet posten, laat het dan dit zijn:

Black eyed peas met Where is the love?

Misschien niet het beste liedje ter wereld en niet het fantastische klipje, maar samen met de boodschap toch mooi.

Voor de rest alles goed met mij, gene paniek.  Ik probeer aan jullie te denken, maar erasmus is zo overweldigend, het is moeilijk om er een voorlopige synthese van te maken.  Maar ik doe mijn best, misschien komt het nog.

1 reactie so far
Plaats een reactie

Ik heb eindelijk de tijd gevonden om te antwoorden op je reactie :)
http://www.toomas.be/2009/02/15/het-antwoord-van-ervaren-bloggers/

Reactie door Toomas




Geef een reactie

