Jemmon Foe


Puntjes
februari 16, 2009, 10:31 pm
Filed under: Uncategorized

Puntjes zijn dagje vroeger dan verwacht aangekomen en ik ben very happy! De hoge punten had ik wel hoger verwacht, maar de lage punten had ik nog lager verwacht, en ik had dan ook een tweede zit verwacht. Maar niets daarvan, voor alles erdoor! De kleine kleine hoop op een onderscheiding is alweer de vuilbak ingekieperd, maar de verwachting van voor het eerst eerste zit te hebben maakt heel mijn dag goed. Ik denk dat ik goed ga dromen deze nacht.

7 reacties so far
Plaats een reactie

Proficiat!

Reactie door werkmens

Proficiat!

Reactie door zita

Nice :-)

Reactie door Jan

Woohoo! Proficiat!

Reactie door Kathleen

amai proficiat zeg !!!!! goe gedaan

Reactie door pauline grossen

koel, da is hier precies nen trend dat iedereen erdoor is (en beter heeft dan verwacht :))

Reactie door schuiver

Leuk gevoel hé leuk gevoel hé ;)

Reactie door Karen




Geef een reactie

