Jemmon Foe


Vanalles
maart 11, 2009, 7:12 pm
Filed under: Uncategorized

Eerstenvooral: aan al wie nu een “poken” dubbel heeft omdat hij er eentje voor niet kreeg op bbgd11: ik ben nog altijd pokenloos ;)

Voor de rest is alles nog goed met mij.  Mijn hoofd zit vol met verschillende talen, veel schoolwerk en veel plannen.  Want als anderen niet willen meewerken om uw dromen waar te maken, dan moet je het zelf maar doen.  Zo heb ik ervoor gezorg dat ik elke dinsdag en donderdag op een plank in het ijskoude water lig te dobberen, en heel af en toe poog een voet erop te zetten terwijl ik aan ongeloofelijke snelheid vooruitschiet.  Zo komt het dat ik dit weekend met een kajak een rivier ga afdalen, om daarna een beetje op een quad te gaan rondrijden. Zo heb ik nog wel een aantal plannen, al dan niet definitief.

Dromen komen hier op zeer grote snelheid op mij af, en omdat mijn gierige kant wat afgezwakt is worden ze ook vaker omgezet in daden. Nu ik mensen leer kennen van over heel de wereld flakkert dat verlangen om te reizen weer op, en aangezien je geen reispartner nodig hebt als je mensen gaat bezoeken zullen plannen misschien rapper daden worden.  Maar eerst flink werken voor al mijn vakken, want anders kan ik een mooie streep trekken door mijn eerste zit en vele reizen.

Geef een reactie so far
Plaats een reactie



Geef een reactie

