Jemmon Foe


Arm
maart 18, 2009, 9:33 pm
Filed under: Uncategorized

Iets dat ik mij afvraag, en waar andere mensen waarschijnlijk meer ervaring mee hebben dan mij: Ben je arm als je niet meer kan eten wat je wil?  Of is het dan al te laat, en voel je het “arm-zijn” al veel eerder?  Of is dat nog maar het begin, en ben je pas echt arm als je niet meer kan eten als je honger hebt?

2 reacties so far
Plaats een reactie

Ik denk dat arm zijn is, als je over de grens gaat waarbij je zelfs niet heel soms eens kan zeggen ‘foert, het is eigenlijk een beetje duur, maar voor een keertje trakteer ik mezelf’

Reactie door Twinkeltje

Officiëel ben je arm als je niet meer aan de basisbehoeften kan voldoen, oa. voeding. Als je dus het geld niet hebt voor voldoende voeding, zou je per definitie arm zijn.

Reactie door Wim




Geef een reactie

