Jemmon Foe


Sound of music
maart 26, 2009, 2:23 pm
Filed under: Uncategorized

Ik weet het, het is ondertussen al op zoveel andere blogs verschenen, maar ik vind dit zo schitterend dat ik niet anders kan dan het posten.  Ik heb het ondertussen al meermaals bekeken, vanuit mogelijke standpunten die er op youtube te vinden zijn, en ik krijg er nog altijd tranen van in mijn ogen. Zo schitterend.

Ik vind het schitterend hoe de mensen reageren (al zie je wel dat sommige reacties gespeeld zijn omdat die mensen meedoen), ik vind het fantastisch hoe de groep dansers onopgemerkt maar gestaag aangroeit, ik vind het prachtig om zien hoe mensen spontaan beginnen te klappen en mee te dansen (alhoewel wederom een deel gespeeld is door insiders).  Let vooral op het gezicht van de vrouw op de trappen wanneer de kindjes naar beneden komen, schitterend gewoon.

6 reacties so far
Plaats een reactie

Het is mooi maar in my humbled opinion is het concept goedkoop geript van de T-Mobile spot.

Reactie door Sofie

Ik volg volledig :-) zalig om te zien en “pakt” wel idd ;-)

Reactie door Unexpected

idd mooi gedaan :-) die van T mobile is ook goed !

Reactie door pauline grossen

Inderdaad heel pakkend
Ik vind dat ze zo’n reclamestunts wel vaker mogen doen :)

Reactie door lievil

Super eh! Om de één of andere reden krijg ik altijd kiekenvel van dit filmpje :) Ik wou dat ik dit live gezien had!

Reactie door Kleine

Hé, originele reclame.
Zalig concept!

Reactie door StijnD




Geef een reactie

