Jemmon Foe


Aan mijn trouwe lezertjes
oktober 8, 2009, 6:38 pm
Filed under: Uncategorized

Amai, zelfs na 5 maand posten komt er hier elke dag gemiddeld nog 5 man kijken of ik niets nieuws gepost heb, of gewoon voor de zever die ik daarvoor gepost heb.  Das heel lief van jullie.

En hoewel ik wordpress voor het eerst sinds 3 maand weer opengedaan heb, kan ik niet beloven dat ik vanaf nu terug ga regelmatig bloggen.  Ik kan zelfs niet beloven dat ik nog ga bloggen.  Bloggen doe ik namelijk als ik daar goesting in heb, en de laatste tijd heb ik geen behoefte meer om mij literair uit te leven op het internet.  Maar dat komt misschien wel terug, als  iedereen mijn gezaag beu is :).

Een van de redenen waarom het zo lang stil is geweest, was mijn Erasmus.  Ik heb 5 maand in Spanje gezeten, en daar probeerde ik regelmatig te schrijven om familie op de hoogte te houden, waardoor een extra blog er een beetje teveel aan was.  Dan kwam ik terug en vertrok ik naar Ijsland, en daarna op Joker-reis naar China, Nepal en India.  Nu zit ik al terug een maandje in Leuven en vul ik mijn dagen met vriendjes terugzien en vertellen wat ik allemaal gedaan heb tijdens mijn afwezigheid.

Ik zit nu in mijn laatste jaar en dat betekent dus: thesis.  Ik ben heel blij met mijn onderwerp, maar het is allemaal nog een beetje zoeken.  En veel schrijven.

Mijn leven is veranderd, ik ben veranderd, nu nog eens zien hoe dat allemaal uitdraait.  Maar ik ben wel nog altijd single (veel zagen daarover helpt om een lief te vinden, of toch om veel lezers te hebben, volgens Lime en Kathleen).   En laat ik daarmee deze meta-blogpost* afsluiten.

*meta-bloggen: bloggen over het bloggen.

Geef een reactie so far
Plaats een reactie



Geef een reactie

