Jemmon Foe


Brussels Girl Geek dinner
oktober 8, 2009, 6:59 pm
Filed under: Uncategorized

Lang geleden dat ik nog zo gelachen heb.  Dat is het eerste wat in mij opkomt over gisterenavond.  Er was nochtans niet zoveel om over te lachen: het regende, we moesten met het openbaar vervoer en de trein had,rara, vertraging, we moesten veel te lang rechtstaan en mijn voeten deden pijn, de film was leuk maar niets nieuws, we hebben geen prijzen gewonnen, we hebben geen lief opgedaan, en ik was doornat toen ik om 1 uur eindelijk thuis arriveerde.

Maar wat een leuke meidenavond. Gewoon wat kletsen, uitzoeken wat er voor leuks in de goodiebag zit, hopen op een prijs bij de tombola, zuchten over knalroze comic sans, giechelen bij de knapperd in de film, spreken over de toekomst, roddelen, gemeen kijken naar de vrouwen die geen girl geeks waren en die dus geen broodjes mochten,…

En ja, de trein had vertraging.  Maar we waren zo enthousiast aan het babbelen dat ik daar eigenlijk niet veel van gemerkt heb.  En die knappe jongen met zijn gitaar naast ons die stiekem zat mee te giechelen waarschijnlijk ook niet :)

En ja, het regende.  Maar het was niet koud, en de babbel was leuk, zodat ik het helemaal geen erg vond om een ommewegje te maken.  En ja, ik was doornat, maar mijn warme pyjama en de chauffage hebben dat allemaal snel verholpen.  De bonnen uit mijn goodiebag liggen nu nog te drogen, maar ik zal die waarschijnlijk toch niet gebruiken, dus dat boeit niet.

Conclusie: het was heel leuk, bedankt aan Lime en Kathleen en al wie ik gesproken heb, aan Clo om het te organiseren en aan Kinepolis voor de sponsering.

4 reacties so far
Plaats een reactie

Yihaa! Lucie blogt weer!

*dansje*

En het was inderdaad een zeer fijne avond. :

Reactie door Kathleen

[…] Foe: Brussels Girl Geek dinner […]Lang geleden dat ik nog zo gelachen […]

Pingback door Brussels Girl Geek Dinner » BGGD #18 What the bloggers say

JIJ BENT TERUG JIJ BENT TERUG JIJ BENT TERUG JIJ BENT TERUG

* springt in het rond en op en neer*

(ik ben blij)

Reactie door Lime

ow da was zeker heel leuk :-)

Reactie door pauline grossen




Geef een reactie

