Jemmon Foe


Nieuwe wending
oktober 23, 2009, 2:22 pm
Filed under: Uncategorized

Ik ga een nieuwe wending geven aan deze blog.  Aangezien ik graag foto’s trek en ik die foto’s graag met mensen deel, zal ik vanaf nu proberen elke dag een nieuwe foto op deze blog te zetten.  Dit om mijzelf te oefenen in het trekken van foto’s, en hopelijk krijg ik wat commentaren (goed en slecht) zodat ik mijzelf kan bijsturen.

Ik besef dat elke dag een mooie foto maken niet gemakkelijk zal zijn, maar dan zal ik eens in mijn archief gaan zoeken om iets anders met jullie te delen.  Elke dag bloggen zal een andere uitdaging worden, maar ik ga ervoor.

Ik zou mijzelf geen fotograaf noemen, maar sinds ik op Erasmus elke dag een fototoestel bijhad en alle mooie dingen die ik tegenkwam kon vastleggen op foto, ben ik wel gebeten door de fotokriebel.  Ik fotografeer het liefst mensen en mooie/grappige dingen die ik tegenkom.  Al mijn foto’s zullen genomen worden met mijn trouwe Canon Ixus 70.  Mensen die graag eens een namiddagje zouden gaan foto’s trekken samen met mij: graag! Je kan mij altijd contacteren op loesjeblogt -at- gmail punt com

2 reacties so far
Plaats een reactie

Leuk initiatief :-) ik ben superbenieuwd en dat idee om samen foto’s te gaan maken: super. Heb dat met andere bloggers ook al geopperd, misschien is werk van maken?

Reactie door Unexpected

Ik wil wel eens samen met jou op stap. Maar ik kan enkel in de weekends. En dan nog…

Reactie door yab




Geef een reactie

