Jemmon Foe


Me, myself and I
oktober 24, 2009, 2:36 pm
Filed under: Uncategorized


Me, myself and I, originally uploaded by jemmonfoe.

Een namiddagje zot doen op kot

4 reacties so far
Plaats een reactie

Iemand heeft teveel tijd! :D

Nee, nee, misschien moet je zo’n 365 days doen op flickr. Dat zou nog wel leuk zijn!

http://www.flickr.com/groups/project_365/pool/

Reactie door Kathleen

Haha, dit is echt wel geniaal!
Blijven gaan en ge hebt een nieuwe desktop !

Reactie door StijnD

Je hebt één foto twee keer gebruikt (maar ik zal het niet verder vertellen!!) ^^ Wel héél erg leuk gedaan!!

Reactie door Lime

Euh, dat wist ik zelf niet! Ik ben nog eens gaan kijken naar mijn foto en ge hebt gelijk! Maar ik weet ook hoe dat komt: als je met picasa een collage maakt, dan neemt hij zelf fotos dubbel tot het uitkomt, en hier dus ook. Maar toch: goed opgemerkt!

Reactie door Lucie




Geef een reactie

