Jemmon Foe


zonsondergang op de vesten
oktober 27, 2009, 12:15 am
Filed under: Uncategorized


zonsondergang op de vesten, originally uploaded by jemmonfoe.

Zondagavond, fantastische zonsondergang, ik moest er een foto van nemen!
Maar nu is de batterij van mijn fototoestel wel plat (als je naar mijn vorige post kijkt zal je wel snappen waarom) dus zal ik deze week waarschijnlijk geen nieuwe foto’s meer kunnen posten. Maar volgende week neem ik mijn oplader mee naar mijn kot, en dan moogt ge terug foto’s verwachten!

1 reactie so far
Plaats een reactie

Altijd mooi zo’n zonsondergang.

Vandaag stond ik op een fantastische plaats, een koolzaadveld omzoomd door herfstige bomen onder een laag namiddagzonnetje… maar guess what, ik had mijn fototoestel niet mee :'(

Reactie door Twinkeltje




Geef een reactie

