Jemmon Foe


Regen
november 4, 2009, 12:02 am
Filed under: Uncategorized

Een mens pept zich dan helemaal op om de regen te trotseren, doet al zijn mutsen en regenjassen aan, blijkt dat er dan toch geen repetitie is zeker? (Damn you, herfstvakantie die ik niet heb!).

Maar onderweg kwam ik iets heel grappigs tegen, wat het wel weer goedmaakte.  Ik hoorde zo wat kletteren door de schapenstraat, en aan het begin was er daar zo een deksel van op een rioolput aan het kletteren.  Ik dacht dat er daar een of andere pipo onder zat die wat zot aan het doen was en ik keek al rond naar verborgen camera’s, maar geen kat te zien, en al zeker geen camera’s.  Dan zag ik water spuiten uit het rioolputje een beetje verder.  De riolering kreeg dus zoveel regenwater te verwerken (aan hoge snelheid precies) dat het riooldeksel omhoog kwam.  Heel vreemd, maar wel grappig.  Ik hoop voor de bewoners van die straat dat het niet te lang geduurd heeft, want dat maakte veel lawaai.

Geef een reactie so far
Plaats een reactie



Geef een reactie

