Jemmon Foe


Gevonden
maart 26, 2010, 2:53 am
Filed under: Uncategorized

Wij vrouwen, wij durven al een een traantje weg te pinken bij een triestige/romantische scene in een film. Geef maar toe, je hebt zelf waarschijnlijk ook al eens links en rechts gekeken, om dan stiekem dat “vuiltje in je oog” weg te wrijven. Ik dus ook.
Alleen is het van mij een beetje erger. Een beetje veel erger voor de moment. Te erg als je het mij vraagt. Ze moeten maar een melig deuntje onder een stukje televisie zetten of ik begin al te snotteren. Romantische films, dat is niet meer in mijn ogen wrijven, dat zijn gigantische watervallen en snotterbeurten, met nood tot rehydratie achteraf. Kunt ge geloven dat ik dat niet meer zo leuk vind?

Ik vraag me al een tijdje af hoe dat komt. Maar nu denk ik dat ik het antwoord heb gevonden*. Ik ben gewoon zo gelukkig met mijn leven, dat ik af en toe wel een beetje moet snotteren om dat in balans te houden (ying en yang enzo). Mijn leven is niet perfect, verre van zelfs. Ik vloek regelmatig op die fietsketting die er nogmaals afvalt, ik zit tot 3 uur ’s nachts in de pcklas aan mijn thesis te werken, om dan na 2 uur wachten te merken dat je code klaar is maar dat gewoon niet laat merken, ik vind geen tijd om deftig te eten en al zeker niet om naar huis te gaan. Maar tegelijkertijd kan ik zo genieten van het eerste lentezonnetje dat komt piepen, van de krokussen op de vesten, van een gezellig avondje met mijn vriendje of een pint met mijn vrienden.

Ik kwam vandaag iemand tegen die er heel triestig uit zag, en ik was er zo kapot van dat ik die niet kon helpen. Toen besefte ik dat ik eigenlijk wel heel gelukkig ben, en dat ik meer moet zeggen tegen de mensen die ik graag zie dat ik ze graag zie. Bij deze: ik zie jullie graag!

*Ik kan het natuurlijk ook op mijn hormonen steken, maar dan wil ik niet weten wat er gebeurt als ik ooit zwanger wordt!

Ps: Wat een melige blogpost! Mijn excuses daarvoor. Wegens gebrek aan dagboek moeten jullie al die melodramatische zever verwerken.
pps: wie heeft al die muggen in mijn kamer gelaten? Ik haat die beesten! Die zuigen mij helemaal lek, ik heb nu al jeuk overal.

1 reactie so far
Plaats een reactie

Wij zien u ook graag zenne. :D

En die muggen, tsja, dat is omdat je zo dicht bij water woont. Daar leggen muggen eitjes dus die nieuwgeborene muggen die doen zich dan te goed aan het eerste wat ze tegenkomen, zijnde jouw lichaam.

Reactie door Kathleen




Geef een reactie

