Jemmon Foe


Life list
juni 19, 2011, 11:19 pm
Filed under: Uncategorized

Amai dat is al weer lang geleden.  Meer als een half jaar vertelt mijn laatste blogpost mij.  Ik was verbaasd dat ik mijn paswoord van WordPress nog herinnerde en ik heb lang moeten zoeken naar de knop “new post”.

Verbazingwekkend komt hier nog gemiddeld 1 persoon per dag kijken, maar ik vermoed dat die gestuurd zijn door Google.  En al diegene die zo lief geweest zijn om mij nog niet te verwijderen uit hun feedreader volgen mij waarschijnlijk op Facebook, dus dat neemt ook alweer de nood voor een update over mijn leven weg :).

De reden voor mijn plotselinge return is mijn Life list.  Je kon het al zien hier en hier en hier en hier, maar ik heb er dus ook eentje voor mijzelf gemaakt.   Hij zat al lang in mijn gmail drafts, maar ik heb hem nog maar onlangs aangevuld tot een cijfer dat ik mooi genoeg vond om te publiceren.  Dus hier is hij: mijn Life list, met zo’n 99 haalbare en minder haalbare levensdoelen.

Je weet wel, soms als iemand je iets verteld of je leest iets op het internet, dat je zegt “ooooh, dat zou ik ook graag eens doen!”.  Dat had ik dus ook, vooral met reizen eigenlijk.  Dus besloot ik om mijn post-itjes hier en bladwijzers daar te combineren tot mijn Life list.  Ik heb ook wat inspiratie opgedaan van de andere life lists op het internet (je moet tenslotte op een manier aan 99 geraken), maar ik heb alleen maar ideeën gekopieerd die ik zelf supergraag zou doen.  Ik besef dat ik waarschijnlijk niet alles zal kunnen realiseren, maar dat is ook het doel niet van deze lijst.   Mijn lijst is eerder opgevat als: het zou cool zijn als ik op het einde van mijn leven deze dingen gedaan heb.

Ik heb enkele dingen op de lijst gezet die ik al gedaan heb, gewoon omdat ik vond dat ik die dingen in mijn leven toch zou moeten doen, zelfs als besefte ik dat niet voor ik ze gedaan had.  Dat was een ingewikkelde zin.   Maar you get my point hoop ik.  Het zijn ook dingen waarvan ik denk: “dat was zo cool, dat zou iedereen moeten doen in zijn leven!”.

Om een mooi overzicht te behouden heb ik mijn life list op een aparte pagina gezet, maar je mag hier gerust commenten als je het verhaal over een puntje of een realisatie wilt horen. Als iemand dit leest ten minste :)

1 reactie so far
Plaats een reactie

Hey!
Voor ons jongerenprogramma Magazinski (uitgezonden OP12 en Canvas) zijn we steeds op zoek naar fijne mensen om reportages rond te maken. Ik las op je blog dat je een life list hebt. Kan ik je hierover eens contacteren voor wat meer info?
Misschien handig als je me even je telnr stuurt via mail?

Bedankt!!!

Reactie door Inne Schilders




Geef een reactie

