Jemmon Foe


De collegas
juni 16, 2012, 1:02 pm
Filed under: Uncategorized

Ik ben nu aan het werk als consultant, wat betekent dat ik naast mijn dagdagelijkse collega’s ook nog altijd de collega’s heb van het bedrijf waar ik voor werk.  En die zijn allemaal zo interessant! Ik ken redelijk wat van  mijn collegas door bedrijfsevents en trainingen, maar ik zie die helaas niet zo veel.  Daarom probeer ik elke keer als het bedrijf iets organiseert, om er vroeg te zijn en laat te blijven, zodat ik zoveel mogelijk interessante gesprekken kan voeren.  Ik voel mij nog zo een jonkie, en mijn collega’s hebben mij nog zoveel te leren over het leven, de job en de toekomst.  Bij de ene spreek ik graag over zijn laatste interessante reis die hij gedaan heeft, terwijl de andere mij meer kan  leren over hoe je best een use case schrijft.  De jongere collega’s vertellen mij over de laatste toffe bars in Brussel en de oudere collega’s vertellen mij hoe het is om project manager te zijn.  Bij ons wordt iedereen bij voornaam aangesproken, inclusief de managers, en er zijn geen grenzen tussen de verschillende niveaus, iedereen is heel open om nieuwe mensen te leren kennen.  En dat is waarom ik er nog niet aan denk om van job te veranderen, ik heb nog veel te veel interessante mensen om te leren kennen.

Geef een reactie so far
Plaats een reactie



Geef een reactie

