Jemmon Foe


Update Life list
december 7, 2012, 12:23 pm
Filed under: Uncategorized

Toen ik recent nog eens een commentaar kreeg op mijn Life list heb ik er nog eens naar gekeken.  De  lijst is nu anderhalf jaar oud, maar stuk voor stuk zijn het nog allemaal dingen die ik graag eens wil doen.  Er zijn zelfs nummers waarvan ik vorige week nog gezegd heb dat ik ze wil doen, zoals nummer 7 en 63 en  49.

Ik ben van plan een reis naar Peru te boeken om nummer 18 te kunnen doorstrepen en ik heb zaterdag een afspraak bij de bank voor nummer 65. En de dag dat ik mijn domicilie verplaats laat ik nummer 57 ook waar worden.

Ondertussen heb ik ook al een paar nummertjes kunnen doorstrepen.  Zo schrapte ik 4 dankzij een groupon bon van een vriend en vervulde ik 5 voor de helft van de prijs dankzij een gelukkig toeval.  Nummertje 37 heeft mij veel bloed, zweet en tranen gekost, maar in september 2011 had ik dan toch een diploma.  En last but not least, nummer 80 was een prachtige reis in Zweden.  Tien dagen lang tussen de natuur en vrienden, waar flauwe mopjes hilarisch worden en waar banden geschept worden die nooit meer zullen verbroken worden.  Echt waar een aanrader.

Geef een reactie so far
Plaats een reactie



Geef een reactie

